środa, 22 stycznia 2014

Liebster Blog Award

Kilka dni temu Patrycja nominowała mnie do tej zabawy, więc chętnie się pobawię:)
Zasady:
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Pytania do mnie:
1. Dlaczego założyłaś bloga?
Głównie dlatego, że kosmetyki i cała ta otoczka to moja pasja, coś, co kocham. Zakładając bloga miałam nadzieję dzielić się swoją wiedzą na temat kosmetyków, oraz otrzymywać wiedzę od innych dziewczyn, które też lubią kosmetyki. Ten blog jest też możliwością "spotkania" się z innymi, wymiany poglądów, jest to moja "odskocznia" od rzeczywistości. Sprawia mi wiele przyjemności prowadzenie bloga, chociaż jak pewnie większości z Was czasami brakuje mi czasu na napisanie posta.

2. Jakimi zasadami kierujesz się w życiu?
Mam bardzo wysoko rozwinięte poczucie sprawiedliwości, choć zdaję sobie sprawę, że świat jest niesprawiedliwy. Wyznaję też zasadę "rób co chcesz, byle nie kosztem innych". Staram się uczyć na błędach i zawsze pozostawać sobą. Żyję tak, że jestem szczęśliwa i sumienie mnie nie dręczy, coś w stylu "żyj i daj żyć innym":)

3. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Nie mam ulubionej. Każda marka ma lepsze i gorsze produkty. Najwięcej jednak kosmetyków mam chyba z Diora i z Guerlain, ale to wcale nie oznacza, że są to moje najulubieńsze marki, to tylko oznacza, że kilka produktów po prostu wpisało się akurat w moje potrzeby i dlatego je mam. Żadnej marki nie skreślam.

4. Co chcesz uzyskać prowadząc bloga?
Chcę poznawać ludzi, którzy jak ja mają bzika na punkcie kosmetyków, chcę poznawać nowe produkty, pisać Wam o tym, co jest fajne, lub co jest bublem, dowiadywać się od Was, co jest fajne, lub co jest bublem, co warto przetestować. Wymieniać się spostrzeżeniami, uwagami. Rozwijać się, uczyć się nowych rzeczy, poznawać Was lepiej.

5. Co według Ciebie jest w Tobie najpiękniejsze?
Duchowo to chyba to, że mimo tego, że jestem przecież dorosłą kobietą, wciąż jest we mnie coś z nastolatki, którą kiedyś byłam - jakaś taka beztroska i dziecinność czasami:) Lubię to i akceptuję w sobie.
A fizycznie - jest kilka rzeczy, które w sobie lubię, staram się dbać o siebie, chociaż ideałem nie jestem.

6. Twoje marzenie zawodowe?
Pracować jako wizażystka, konsultant kosmetyczny i sprzedawca na jakimś firmowym stoisku kosmetycznym, typu Dior, Chanel, Bobbi Brown, Lancome, Clarins albo...
...zostać lekarzem ginekologiem:) To zawsze chciałam w życiu robić, ale nie dane mi było iść na medycynę, a teraz już zapewne tego marzenia nie uda mi się spełnić, więc szybciej osiągnę ten pierwszy cel:)

7. Czego oczekujesz jako czytelnik od blogerów, których czytasz?
Oczekuję szczerości i rzetelności. Chcę wiedzieć, czy dany produkt faktycznie jest dobry, czy nie. Jak się spisał u danej osoby. Lubię też czytać posty zakupowe (bo się niejako rozgrzeszam w ten sposób) i makijażowe. Lubię, kiedy blog jest przejrzysty i schludny, kiedy całość jest pisana jedną, max dwiema czcionkami, a nie co zdanie to inna czcionka (takie zboczenie zawodowe), nienawidzę wprost, kiedy ktoś robi błędy ortograficzne pomimo, że bloger je wychwytuje (to też zboczenie zawodowe). Denerwuje mnie brak znaków przestankowych. Lubię ładne zdjęcia, ale aż takiej uwagi na to nie zwracam, bo wiem, że nie każdy ma do dyspozycji lustrzanki i photoshopa, sama mam tylko aparat kompaktowy. 

8. Masz jakiegoś blogowego guru, którym się inspirujesz?
Nie mam, staram się robić wszystko "po swojemu".

9. Jakie masz hobby?
Chyba ostatnio zbieractwo kosmetyczne. Albo polowanie na okazje kosmetyczne:) Również prowadzenie tego bloga. Staram się ciągle dokształcać w kierunku tego, co chciałabym robić - patrz punkt 6.

10. Czego oczekujesz od innych ludzi w życiu prywatnym?
Szczerości, traktowania mnie jak poważnego partnera do rozmowy, tolerancji, szanowania mojego zdania i poglądów. Nie włażenia z buciorami w moje sprawy i w moje życie, jeśli sobie tego nie życzę.

11. Do jakiego wymarzonego kraju chciałabyś się wybrać?
Chciałabym zobaczyć Paryż, polecieć na Karaiby, do Tajlandii i Nowego Jorku.


MOJE PYTANIA:
1. Ile czasu dziennie poświęcasz na pielęgnację i makijaż?
2. Dlaczego zdecydowałaś się prowadzić bloga?
3. Czym zajmujesz się na codzień?
4. Jaki jest Twój sposób na zrelaksowanie się?
5. Twój największy, do tej pory, życiowy sukces?
6. Bez jakiego kosmetyku nie możesz żyć (jeden pielęgnacyjny i jeden kolorowy)?
7. Co jest dla Ciebie najtrudniejsze w prowadzeniu bloga i co zajmuje Ci najwięcej czasu?
8. Ponadczasowy utwór albo artysta muzyczny.
9. Twój życiowy autorytet.
10. Gdybym mogła cofnąć czas, zmieniłabym...
11. Świat byłby lepszym miejscem, gdyby...?


NOMINOWANE PRZEZE MNIE:
http://truskawkowymakeup.blogspot.co.uk/
http://beautyaddiction1.blogspot.co.uk/
http://blush-me-baby.blogspot.co.uk/
http://czarnaines.blogspot.co.uk/
http://www.iwetto.com/
http://justynkasbg.blogspot.co.uk/
http://make-upbymags.blogspot.co.uk/
http://secretaddiction86.blogspot.co.uk/
http://makeupandbeautybykaro.blogspot.co.uk/
http://agaraszka.blogspot.co.uk/
http://clicalice.blogspot.co.uk/

11 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, chętnie się do zabawy włączę :) Dzięki za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi, Kochana!
    Dziękuję za nominację, odpowiem na pewno :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie za nominację :-) Świetna sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomite i ciekawe odpowiedzi :)
    Dziékujé ci slicznie za nominacjé :)
    Zabawié sié chétnie, jak troszké wiécej czasu znajdé

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane bardzo się cieszę, że dołączycie do zabawy, chętnie poczytam Wasze odpowiedzi, jestem ich ciekawa:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ta sprawiedliwoscia oceny kosmetykow to jest roznie, bo wiesz kazdy jest inny, czasem zbytnio nawet nie analizuje typu skory etc, ja tez mam bzika kosmetycznego wiec Cie dobrze rozumiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie chodziło mi o sprawiedliwą ocenę kosmetyku, tylko o to, że mam duże poczucie sprawiedliwości tak w ogóle, w życiu:) Ale odnośnie kosmetyków, to zdaję sobie sprawę, że każdy ma inną skórę i na każdego coś może zadziałać inaczej, jednak też czytając recenzje wydaje mi się, że skoro dana osoba pisze o kosmetykach, to jednak jakieś tam pojęcie o własnej skórze ma, a mi wystarczy to, czy ma skórę mieszaną, czy suchą, bo po prostu wtedy mogę jakoś stwierdzić, czy dana rzecz nadałaby się też dla mnie:)
      I wiem, wiem Kochana, że masz bzika kosmetycznego, przecież Cię ciągle podczytuję:)))

      Usuń
  7. dzięki, napiszę w wolnej chwili i jak wymyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo dziękuję za nominację :))) !! Ale bym się musiała mocno zastanowić nad odpowiedziami, niektóre pytania są trudne, zwłaszcza te ostatnie! hmmmmm muszę pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanów się i napisz, a trudne pytania - no cóż, czasem i trudne trzeba zadawać:D

      Usuń