niedziela, 1 grudnia 2013

TAG - 40 pytań kosmetycznych

Jeszcze nigdy nie robiłam żadnego tagu, więc po raz pierwszy zrobię to dzisiaj. Wczoraj czytałam odpowiedzi na te pytania u Fashion and Cosmetics, a dzisiaj u Glamourki.
Jeśli więc macie ochotę się dowiedzieć, jakie są moje odpowiedzi na 40 pytań kosmetycznych, to czytajcie dalej.

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Dwa razy - wieczorem bardzo dokładnie Neutrogeną Wave, a rano już zwyczajnie - rękoma.

2. Jaki masz typ cery?
Mieszana w stronę suchej.

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Vichy Normaderm nigdy mnie nie zawiódł, ale w zapasie mam kilka innych do spróbowania, więc to nie jest ostateczny werdykt.

4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Oczywiście, raz - dwa razy w tygodniu.

5. Jaka to marka?
St Ives Daily Microdermabrasion - jest moim ulubieńcem.

6. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Obecnie to jest mix różnych kremów, bo postanowiłam zacząć zużywać trochę próbki, które mam w zapasach. Ale na tą chwilę jest to na dzień Nuxellence Jeuneusse z Nuxe, a na noc Cleanance K z Avene (a pod to oczywiście idzie serum).

7. Czy masz piegi?
Niestety mam... Ale jest ich mało i da się je przykryć podkładem.

8. Używasz kremu pod oczy?
Zawsze. Rano i wieczorem.

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Nie, chociaż pojedyncze krostki wyskakują mi do dziś.

10. Używałaś kiedyś tabletek przeciwtrądzikowych?
Nie.

11. Jakiego podkładu używasz?
Nie mam jednego, który stale używam, ale w zależności od nastroju i stanu cery są to EL DW, Diosrkin Forever i Clarins Extra-Comfort.

12. Co z korektorem?
Nigdy o nim nie zapominam.

13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
Całkowicie neutralna, bez domieszki żółci, bez domieszki różu, dlatego każda wizażystka, którą w życiu spotkałam nie była w stanie dobrać mi idealnego podkładu, bo one albo idą w żółć, albo w róż.

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Fajny dodatek na specjalne okazje. Potrafię je przykleić zarówno sobie, jak i innym, ale moje rzęsy są na tyle satysfakcjonujące, że tego nie robię. Ogólnie jestem za.

15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 miesiące?
Wiem, że tusz powinno się zmieniać co 6 miesięcy, a nie co 3, ale jak kto woli:)

16. Jakiej maskary teraz używasz?
Używam czterech w zależności od dnia i nastroju: Dior Iconic Overcurl, Max Factor Masterpiece Max, Estee Lauder Symptuous Extreme i MAC In Extreme Dimension 3D Black Lash (bo się "naprawiła":D).

17. Sephora czy MAC?
Jeśli chodzi o markę własną Sephory to nie przepadam za nią, ale w Sephorze są marki, które lubię - Guerlain, Dior i inne, więc jeśli bierzemy pod uwagę też te marki, to wolę Sephorę, a jeśli jest tylko wybór między marką własną Sephora, a MACiem, to wolę MAC.

18. Masz kartę PRO do MACa?
Nie mam, nie jest mi potrzebna.

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Pędzle i gąbka do podkładu i korektora.

20. Używasz bazy pod cienie?
Zawsze.

21. Używasz bazy pod makijaż?
Sporadycznie.

22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Brązy, beże, biele i tym podobne kolory. Nie przepadam za przesadnie kolorowymi makijażami, wolę look bardziej do noszenia i grę światło-cienia, jaką tworzymy za pomocą brązów i bieli, jeśli wiecie, co mam na myśli (to co ciemne jest oddalone i pomniejszone, a to, co jasne jest przybliżone i uwypuklone).

23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie?
Ani to, ani to u mnie. Ostatnio polegam tylko na kresce zrobionej czarnym cieniem.

24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką?
Nigdy, ale tusz sobie włożyłam kilka razy do oka:)

25. Co sądzisz o pigmentach/ sypkich cieniach?
Są ok, ale trzeba umieć je "obsługiwać", sama ich nie używam, bo wydaje mi się, że potrzeba więcej czasu na "zabawę" z nimi.

26. Używasz kosmetyków mineralnych?
Miałam przygodę z minerałami Lily Lolo, ale nie polubiliśmy się na tyle, żebym coś jeszcze miała od nich kupić.

27. Ulubiona szminka?
Dior Addict 553 "Princess" - a co śmieszniejsze - Mama mi wybrała ten kolor i jest dla mnie najidealniejszy na świecie (i jest chłodny).

28. Ulubiony błyszczyk?
Nie przepadam za błyszczykami, ale jak już to Dior Addict w kolorze 643 (dziękuję Ci, Syrenko za niego).

29. Ulubiony róż?
Yyyyyy, nie mogę się zdecydować między Chanel, Loreal i Diorem...

30. Kupujesz kosmetyki na Ebay/Allegro?
Kiedyś kupiłam na Allegro z własnej głupoty róż Benefit, który oczywiście był podróbką, od tego czasu na Allegro nic z takich rzeczy nie kupuję, na Ebay'u też nie, a na Amazonie kupiłam dwa razy i były to oryginały, także jak już to Amazon, ale przeważnie kupuję w sklepie stacjonarnie, lub w ulubionych sklepach online.

31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
Co to w ogóle jest za pytanie? :) Jasne, że tak!

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Nie i nigdy nie kupię, kupuję tylko w zaufanych sklepach.

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Skończyłam kurs wizażu, ale chętnie porobiłabym coś dalej w tym kierunku.

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Staram się, żeby zawsze był perfekcyjny. Jeśli mam mało czasu, to po prostu czegoś nie nakładam - różu, czy bronzera, czy nie maluję kreski, ale wszystkie inne czynności muszą być dokładne. Jeśli wymaluję oczy i widzę, że np. na jednym oku rzęsy wyglądają inaczej, niż na drugim, to zmywam całe oko i maluję od początku (no chyba,że nie mam zbyt wiele czasu, to muszę tak wyjść), aczkolwiek zdarza mi się to rzadko.

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Pomarańczowy i za ciemny podkład, samoopalacz tylko na twarzy (a na reszcie ciała nie), sklejone rzęsy tuszem, grudki od kleju ze sztucznych rzęs, plamy z bronzera, nieumiejętne nałożenie różu, krzywa kreska, pełen makijaż, ale nie ruszone brwi, za jasna pomadka.

36. Lubisz kolorowe makijaże?
U kogoś - bardzo, u siebie - mniej, choć nie znaczy to, że źle w takich wyglądam. Po prostu wolę bardziej stonowane kolory.

37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
Charlize Theron, bo wygląda naturalnie i świeżo, a nie tona tapety i cuda na kiju. W ogóle ona jest ideałem urodowym dla mnie:)

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
A można trzech.... Albo dziesięciu... :) Chyba podkład, ale i tak bym tak nie wyszła, bo zabrakłoby mi pudru i jakiegokolwiek podkreślenia oczu.

39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Nie. Ale czasami robię po prostu makijaż minimalistyczny - podkład, puder, jakiś cień bazowy na powieki, żeby zakryć to, że są fioletowe, podkręcam rzęsy i maluję i czasem nałożę róż- dla mnie to minimum (choć w sumie do maksimum zabrakłoby tylko więcej cieni na powiekach, bronzer i rozświetlacz). Za to w domu paraduję bez makijażu cały dzień, jeśli nie muszę nigdzie wychodzić.

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Nie wyglądam jak potwór z bagien i mokradeł, ale też nie jestem mega zadowolona z tego wyglądu.

Jeśli macie ochotę zrobić ten TAG to serdecznie zapraszam i chętnie poczytam Wasze odpowiedzi:)


6 komentarzy:

  1. Ciesze sie Kochana, ze blyszczyk Ci sluzy :-D:-D Fajny bardzo ten Tag. W sumie nie zdziwilam sie jesli chodzi o odpowiedzi ;-p hyhyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi służy i wciąż się nim zachwycam - zarówno kolorem, jak i tym opakowaniem maluteńkim:) Może też zrobisz ten tag? Chętnie poczytam:)

      Usuń
  2. Ja nie odważyłam się do tej pory zamawiać kosmetyki na allegro :) lubujemny się w podobnych markach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie zamówiłam kiedyś z Allegro ten róż, byłam głupia jak but, że się nie skapnęłam, że on w sklepie kosztuje przecież chyba ponad 130 zł (nie znam ceny z Pl), a na Allegro był za 30. Od razu jak go dostałam to wiedziałam, że podróba, aczkolwiek muszę przyznać, że był całkiem niezły w działaniu:)
      Wiem, że lubimy podobne marki:) A jak coś widzę u Ciebie to zaraz moje chciejstwo się włącza:)

      Usuń
  3. Bardzo fajne odpowiedzi, przeczytałam jednym tchem :-)
    Kochana zazdroszczę ci piegów!
    Nic nie dodaje tak dobrze młodzieńczego wyrazu, jak piegi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie przeczytałabym Twoje odpowiedzi, więc jak masz ochotę, to zrób też ten tag:)
      A piegi... Hmmm.... Ja za nimi nie przepadam, uaktywniają się szczególnie latem i wtedy ciężko mi je zakryć, ale w Anglii nie ma za dużo słońca, więc one nie wyłażą:)

      Usuń