środa, 6 listopada 2013

Listopadowy You Beauty Discovery Box

Dzisiaj dotarło do mnie listopadowe pudełeczko You Beauty Discovery Box. Ostatnio przyszło bardzo szybko, na to musiałam czekać aż 6 dni (płatności dokonałam w nocy z 31 na 1 listopada, także długo szło), ale w końcu je mam i prezentuje się tak:
Tym razem na liście produktów nie znalazło się nic, czego bardzo bym pragnęła, więc wzięłam sobie rzeczy, które po prostu wydały mi się najbardziej dla mnie odpowiednie:
- Neo Stem - serum opóźniające proces starzenia skóry 30ml (pełnowymiarowe), cena regularna to 59 GBP (np. tu)
- Murad Osmolyte Tonic - odświeżająca i nawilżająca mgiełka do twarzy, cena regularna 9,95 GBP (dostępna tu)
- płatki Granola 40g (to dla TŻ, bo ja nie lubię takich zdrowych rzeczy:D)
- Buriti Fruit Body Smoothie - masełko do ciała, saszetka 6ml
Można powiedzieć, że dostałam produkty warte ponad 70funtów za jedyne 6,95GBP za całość (łącznie z wysyłką) :) Bardzo jestem ciekawa tego serum i toniku:)
Jeśli jesteście mieszkankami/ mieszkańcami UK i macie ochotę zasubskrybować to pudełko, to odsyłam Was na stronkę:
www.youbeautydiscovery.co.uk

15 komentarzy:

  1. Moj jeszcze nie doszedl, ale to pewnie dlatego, ze jestem dalej. Tez wzielam serum i do tego krem na przesuszona skore. Mam nadzieje, ze sie sprawdza :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja specjalnie czekałam w nocy, żeby to serum wziąć, bo pomyślałam, że to jest chyba najkorzystniejsza rzecz z tego pudła i zaraz go nie będzie:) Niestety to pudełko wydaje mi się trochę gorsze, niż poprzednie, ale nie do tego stopnia, żebym miała zrezygnować, a poza tym - to tylko 6,95.... No i samo pudełeczko jest taaaakie urocze (wiesz, że ja lubię takie małe rzeczy i miniaturkowe) :D

      Usuń
    2. Mi sie to pudeleczko bardzo podoba i znow nie wiedzialam co wybrac. Hihi. Miejmy nadzieje, ze serum bedzie fajne.

      Usuń
    3. Ja od razu jak 31 dostałam info od nich, co od jutra (czyli od 1) będzie można wybrać, to poszperałam w necie i już wiedziałam, że to serum na pewno i zastanawiałam się między Muradem i tym kremem, ale ostatecznie wzięłam tonik, bo kremów mam przecież milion:) Mam jednak wrażenie, że pudło jest nieco gorsze, np. tusz Oriflame(????), lakiery, które mnie nie interesują, coś do włosów, co też mnie nie interesowało. Także nie jest tak, że jestem zawiedziona na maksa, ale też uważam, że poprzednie było nieco lepsze:)

      Usuń
    4. Te lakiery, z tego co czytalam kiedys, sa bardzo dobre. Jezeli malowalabym paznokcie to na bank bym lakier wziela :-) to do wlosow tak samo, ale mam swoje ulubione rzeczy.

      Usuń
    5. lakiery najszybciej zniknęły:) Ale mam wrażenie,że jednak to pudełko nieco gorsze... choc serum Neos stem moze bedzie super;)

      Usuń
    6. 4premiere czyżbyś też wzięła to serum? :)
      Mi w tym pudełku było trudniej wybrać coś dla siebie niż w poprzednim, dlatego uważam je za gorsze. Zobaczymy, jak będzie z następnym... Grudniowe powinno być fajne, bo Święta i te sprawy, ale zobaczymy.
      A jeszcze do lakierów, to mnie ta kategoria w ogóle nie interesuje, dlatego w tych pudełkach mogłoby lakierów nie być wcale.

      Usuń
  2. Wow pierwszy raz o tym słyszę, naprawdę bardzo dobry deal za 6,95.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wiem, że dobry deal, bo od początku mają w tym pudełku dobre marki, no i sam fakt, że sama sobie wybierasz 2 rzeczy spośród 8-10, które oni proponują. Zdecydowanie pomysł lepszy niż Birchboxy i Glossyboxy i inne takie:) A przynajmniej mi się bardziej podoba możliwość wyboru właśnie:)

      Usuń
  3. Wzięłam to samo ale Ty wiesz ja jeszcze nie mam:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi dzisiaj przysłali maila, że pudełko wysłali i że powinno dojść w ciągu 5 dni, no kurde, a ja je mam od wczoraj :)

      Usuń
  4. to są Boxy! ja zrezygnowałam z subskrypcji glossy i nie żałuję, rzadko trafiał w mój gust kosmetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że wiele dziewczyn było niezadowolonych z glossy i z innych boxów, ale ten jest całkiem ok i cena dobra:)

      Usuń
  5. Świetne to pudełko! Nie znam szczerze mówiąc niczego z tych produktów, ale samo to serum już bardzo mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dotąd nie znałam żadnego z tych produktów, ale bardzo chętnie wypróbuję, tym bardziej, że cena za całe pudło w porównaniu z ceną sklepową każdego z tych produktów jest po prostu śmieszna:)

      Usuń