czwartek, 10 października 2013

You Beauty Discovery Box - moje pierwsze pudełeczko

Kiedyś, dawno, dawno temu chciałam zostać subskrybentką jakiegoś fajnego pudełeczka, typu Glossy Box, albo Shiny Box, jednak obserwowałam blogi i filmy na You Tube i jakoś tak nie przekonywała mnie zawartość, którą co miesiąc się otrzymuje. Poza tym nie byłam przekonana, czy chcę się bawić w comiesięczne dostawanie przypadkowych kosmetyków, których wcale nie chciałabym dostawać.
Dzięki postowi Syreny85 klik zaczęłam się zastanawiać, czy może nie wznowić swojego pomysłu o takowej subskrypcji.
Po krótce wyjaśnię działanie tego boxa - co miesiąc z listy 6-10 produktów wybieramy sobie dwa dowolne, które chcemy przetestować, dodajemy je do naszego boxa i dostajemy nasze pudełeczko z wybranymi kosmetykami plus dwa gadżeciki gratis. Bardzo mi się podoba taka opcja, że możemy wybierać produkty, które chcemy dostać do testowania:) Całość jest dostępna dla mieszkanek UK i kosztuje miesięcznie £6,95 razem z przesyłką, także cena też nie jest jakaś porażająca.
Dzisiaj dostałam mój pierwszy box i jestem zaskoczona szybkością przesyłki, bo zamówiłam go - uwaga - we wtorek około 8 wieczorem, a dostałam dziś, w czwartek, także WOW - pełen podziw.
Oto moje pudełeczko (osobiście uważam, że samo pudełeczko jest śliczne, chyba będę każde pudełeczko które przyjdzie sobie zostawiać, bo są takie urocze, że żal by mi było wyrzucić):
Wybrałam z listy na ten miesiąc kremik L'Occitane, oraz szczotkę Tangle Teezer. Mam już jedną, jestem z niej bardzo zadowolona. Dodatkowo dostałam małe lustereczko i zdrowego batonika, którego zaraz dostał mój TŻ, bo ja nie lubię zdrowych rzeczy, tylko słodycze i Pepsi :D
Jeśli jesteście zainteresowane tym pudełkiem to zapraszam na stronę. Ja jestem bardzo zadowolona i z tego miejsca dziękuję Syrence za pokazanie mi tego:) Na razie będę subskrybować te pudełka, zobaczymy, czy nie pogorszą się z czasem, ale mam nadzieję, że nie. Jakby co, to zawsze można anulować subskrypcję.

18 komentarzy:

  1. bardzo fajny ten boxik też jestem za samodzielnym wybieraniem kosmetyków do testów,lubię kupowac konkretne rzeczy któr sa mi akurat potrzebne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym go nie wzięła, jeśli comiesięczny box to byłaby niespodzianka. Lubię mieć wybór i wiedzieć, co dostanę:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mnie też on się spodobał:) Zobaczymy, czy utrzymają taką jakość za taką cenę:)

      Usuń
  3. Ale szybko go przyslali!!!! I jaka piekna rozowa TT. Pieknosci. A pudeleczka sa takie malutkie i slodziutkie. Ja sobie moje tez zostawilam :-) ciesze sie, ze box tez Ci sie spodobal. Ja jak narazie, jak wiesz, tez uwielbiam ich oferte. I tylko trzymac kciuki, zeby sie nie popsuli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bardzo zdziwiłam, kiedy dowiedziałam się, że przyszła jakaś paczka do mnie jak byłam w pracy, nie dowierzałam, że to już to, ale to mogło być tylko tu pudełeczko, bo niczego innego nie zamawiałam w tym tygodniu:) Pudełeczko jest słodziuchne, tak, jak pisałaś w swoim poście:) Wygląda na to, że teraz co miesiąc będziemy sobie zdawać relację typu : "A co tym razem Ty wzięłaś? A jak Ci się sprawuje?" :) W ogóle myślę, że to pudełko wśród innych wygrywa właśnie tym, że można sobie samemu wybrać, co chcesz, no i cena oczywiście. Mam nadzieję, że się nie popsują z ofertą, bo naprawdę byłoby szkoda.

      Usuń
    2. Dokladnie. Chociaz oni wspolpracuja z dobrymi firmami. Zobaczymy jak to bedzie. Ja juz sie nie moge doczekac nastepnego :-)

      Usuń
    3. Ja tak samo! Czekam na maila od nich, że już jest dostępna listopadowa oferta:)

      Usuń
  4. Ja tez czekam:) Irenka umie kusić hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Skusiła nas obie:) Jak je dostaniesz to koniecznie pokaż, co wybrałaś:)

      Usuń
    2. Bo ja tak lubie kusic :-)

      Usuń
    3. Właśnie kurde :p kusisz, a potem "łojezu, znowu nakupowałaś tyle" :DDDDD

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego mi się spodobało, że za pudło płacę 6,95, a dostaję szczotę wartą chyba 11,miniaturkę innego produktu, do tego jeszcze 2 inne gratisy, pudełeczko i darmową wysyłkę:)

      Usuń
  6. Fajna zawartość, zwłaszcza za sprawą szczotki TT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego kupiłam głównie, bo jestem bardzo zadowolona z mojej TT, a jak byłam w Pl to moja siostra się na nią napaliła:) chciałam jej kupić też, a tu taka okazja:)

      Usuń