wtorek, 29 października 2013

Makijaż na dziś - czerwone usta

Z uwagi na to, że mam urlop i więcej czasu zarówno dla siebie, jak i dla Was dzisiaj będzie post makijażowy.
Więcej fotek:

Nic specjalnego, ale mnie się podoba:)
Kosmetyki, jakich użyłam:
- baza Benefit Porefessional
- korektor MAC ProLongwear
- podkład EL DW 1N1 Ivory Nud
- meteoryty 01 Guerlain
- baza pod cienie ArtDeco
- cienie z paletki Naked Basics (do brwi również, chciałam przetestować, czy się nada kolor faint), kreska czarna jest również zrobiona cieniem
- tusz Max Factor Masterpiece Max
- róż EL Pure Color Blush w odcieniu Peach Passion
- bronzer Diorskin Nude 001
- Rimmel Lasting Finish Kiss & Stay Lipgloss 080 Cherry Blossom
Co o nim myślicie?

19 komentarzy:

  1. przepięknie,boski kolorek na ustach i do tego długaśne rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolorek naustny kupiłam już daaaawno temu i muszę przyznać, że jest świetny, bo mimo tego, że to błyszczyk, to jak nałożysz go na usta i pozwolisz zaschnąć, to trwa tam kilka godzin i możesz nawet usta trzeć chusteczką, a i tak nie zlezie:) Niestety nie widziałam już tej serii w sklepach...

      Usuń
  2. Uwielbiam taki makijaż, czerwone usta, delikatna kreska. Świetnie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja też na codzień właśnie taki preferuję, tylko bez takich mocnych ust (bo do pracy nie za bardzo), ale kiedy mam wolne, to kto zabroni? :)

      Usuń
  3. Piękny, klasyczny makijaż! ślicznie wyglądasz, lubię taki look :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedz mi czy ta czerwien jest ciepła czy zimna, bo po zdjęciach słabo widzę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest neutralna, w stronę ciepłej, nie zauważam w niej żadnych niebieskawych tonów.

      Usuń
  5. Pięknie Ci w niej Kochana, rewelacyjny makijaż i bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* Dobrze się w nim czuję, chociaż kolor pomadki wybieram zazwyczaj inny:)

      Usuń
  6. ładny, klasyczny makijaż, widzę że cienie się sprawdzają :) kolor ust rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny kolor w tych cieniach mnie trochę wkurza, bo się osypuje straszliwie, ale reszta jest w porządku, utrzymują się cały dzień i ich intensywność na oku i pigmentacja mnie zadowala:) A ten kolor na ustach też mi się podoba, żałuję, że już nigdzie nie można kupić tych błyszczyków, bo bym sobie na zapas kupiła taki sam odcień:)

      Usuń
  7. Przeslicznie sie wymalowalas :-D :-D a te czerwone usta sa nieziemskie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana:) w końcu musiałam dodać jakiegoś posta z malowanką, żeby nie było, że zapomniałam, jak się robi makijaże:DDDD

      Usuń
    2. Dziękuję Kochana:) w końcu musiałam dodać jakiegoś posta z malowanką, żeby nie było, że zapomniałam, jak się robi makijaże:DDDD

      Usuń
  8. sliczny makijaz <3 <3 masz piékne brwi <3
    w czerwonych ustach ci swietnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* jesteś pierwszą osobą, która kiedykolwiek zwróciła uwagę na moje brwi :D

      Usuń
  9. tu http://modafon.pl/887-makijaz-z-czerwonymi-ustami.html warto o tym poczytać

    OdpowiedzUsuń