sobota, 21 września 2013

Garść nowości

Wczoraj przyszła do mnie wyczekiwana paczuszka z Escentuala (i wcześniej zrobiłam jeszcze małe zakupy gdzie indziej), więc dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moimi kosmetycznymi i zapaszkowymi nowościami. Oto i one:
Więcej zdjęć:

Diorskin Nude Tan Healthy Glow Enhancing Powder w kolorze 001 Aurora. Zastanawiałam się nad trzema różnymi pudrami bronzującymi, nad tym, oraz dwoma z Guerlaina, ale w końcu zdecydowałam, że kupię jednak Diora (chociaż kusi mnie wciąż Guerlain...), spodobał mi się efekt, jaki Diorem uzyskała konsultantka tejże firmy na moim licu, a do tego ma toto rozświetlacz, także dwa w jednym:)
Korektor, którego nie udało mi się dostać na stoisku MACa, zamówiłam sobie odcień NC15 online. Jestem ciekawa, jak wypadnie z starciu z obecnie przeze mnie używanym Collection 2000, który uważam za super produkt.
RapidLash, kolejne opakowanie. Muszę przyznać, że pomimo swoich 3 ml jest to diabełek bardzo wydajny, pierwsze opakowanie używam już ponad pół roku, codziennie i wciąż można z niego jeszcze coś wygrzebać. Ale stwierdziłam, że lepiej zawczasu kupić kolejne.
Zapach, który był moim pierwszym ukochanym zapachem. Zużyłam już chyba z 8, czy 9 opakowań tej wody toaletowej. Lubię czuć go na sobie. Jest taki otulający, a zarazem mocny i kobiecy. Zawsze do niego wracam.
Z kolei za tym perfumikiem chodziłam już kilka ładnych miesięcy. Zapach jest wg mnie cudowny, również otulający i ciepły. Lubię takie zapachy. Zastanawiałam się nad zakupem wody toaletowej, ale woda perfumowana zdecydowanie dłużej się utrzymuje, a na tym mi przecież zależy, więc z grubej rury od razu wzięłam sobie 75ml. Teraz mam już wszystkie moje ulubione zapachy w kolekcji, nic, tylko leżeć i pachnieć:)

Jeśli interesują Was zakupy w Escentualu to teraz jest -20% na wszystkie zapachy, a z kolei na Feelunique.com po wpisaniu kodu 7vccouk jest -7% zniżki na każde zamówienie (i oczywiście darmowa wysyłka), niby niedużo, ale zawsze trochę zniżki jest lepsze, niż nic:)

14 komentarzy:

  1. Ale skarby u ciebie!!
    Bardzo ładniutki ten Diorek :)
    Jak się spisuje to serum do rzęs??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diorka wciąż oglądam i podziwiam:)A serum do rzęs jest rewelacyjne:) Pisałam już kiedyś o nim i jestem zachwycona. Zresztą możesz zobaczyć, jakie mam rzęski w jakimkolwiek moim poście makijażowym:) to dzięki RapidLash właśnie.

      Usuń
  2. Fajne produkty, miłego testowania. Szczególnie ten puderek przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobał mi się od dawna:) Generalnie to jest bronzer z rozświetlaczem, fajne połączenie. I daje super efekt na twarzy:)

      Usuń
  3. MAC pro longwear jest świetny :)ciekawy ten diorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę, jak MAC się sprawdzi na mnie, ale liczę po cichu na to, że okaże się świetny:)A Diorek daje bardzo subtelny efekt brązowienia, w sam raz do mojej karnacji.

      Usuń
  4. Lubie Diorowe pudry :-) ale chyba porownujac to guerlain jest bardziej wydajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, aczkolwiek nie zastanawiałam się nad wydajnością:) Tak naprawdę to po prostu bardzo mi się spodobał, no i jest jasny, czyli mała szansa na zrobienie sobie nim krzywdy:) No i jak już wspomniałam - efekt na mojej twarzy jest bardzo fajny. Skóra lekko muśnięta słońcem, ale nie nachalnie, no i jest fajny do konturowania:)

      Usuń
  5. MAC korektor - strzał w 10, ja jestem mega zadowolona. A Gucci Rush to kiedyś także był mój zapach a potem zaczął mnie bardzo męczyć - stał się dla mnie bardzo chemiczny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie używałam Maczkowego korektora, bo u mnie wszystko musi nabrać mocy państwowej, zanim użyję, hihi:) A co do Gucciego to pomimo, że jest to woda toaletowa uważam, że jest dość intensywny i mocno pachnie, dlatego pryskam się nim tylko raz, a nie jak innymi wodami - po trzy psiki i po tym jednym psiku pachnę długo i mocno:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. :) podobno jest dobry, więc chciałam się przekonać, czy u mnie też się sprawdzi MACzkowy korektor:)

      Usuń
  7. Zazdroszczę CI tak pięknych i ekskluzywnych kosmetyków! :) Oby były dobre :D Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Do wygrania dwa zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie zawsze wszystkie są dobre... Choć chciałabym, żeby były:) Znam swoją skórę i swoje potrzeby, ale niestety też czasem trafiam na buble kosmetyczne.

      Usuń